Kerst/Weihnachten - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Zeilboot De Pelikaan - WaarBenJij.nu Kerst/Weihnachten - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Zeilboot De Pelikaan - WaarBenJij.nu

Kerst/Weihnachten

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Zeilboot

18 December 2005 | Spanje, Madrid

Feliz Navidad! Frohe Weihnachten! Prettige Kerstdagen

• 18 December 2005 - 22:19

Ada:

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie kerstwens en voor jullie natuurlijk ook fijne kerstdagen en een heel voorspoedig 2006(in alle opzichten)toegewenst. Zijn de pakjes uit Utrecht inmiddels aangekomen in Tenerife?
    Gaan jullie nu toch na de Kerst oversteken?
    We houden de site in de gaten.

groetjes van ons allemaal.

• 19 December 2005 - 07:11

Henk Van Der Ven:

Een fijne kerst en een gezond 2006. Ik zal vandaag trachten je vader te bereiken gr Henk v.d.Ven

• 19 December 2005 - 10:13

Lars En Stijn:

Hebben jullie op de boot ook kerstverlichting? Hebben jullie de kerstkoekjes al gebakken?
    Prettige fesstdagen van ons allemaal.

• 19 December 2005 - 18:12

Simone Koch:

Fröhliche Weihnachten wünschen Euch aus dem zur Zeit verschneiten Niedersfeld
    Simone, Mattes, Paula & Lea

Schlittenfahren kann man schon sehr gut. Die Ski haben noch nicht heraus geholt!!!

• 21 December 2005 - 10:11

Irma (Adrepak):

Hele fijne feestdagen en een goed, gezond 2006. Heel veel succes met jullie reis. groetjes

• 22 December 2005 - 11:55

Emma:

Heeeel veeeel liefs en heeeel veeeel geluk en heeeel veeeel bijzondere dingen en heeeel veeeel gezondheid toegewenst voor 2006!!!!!HELP

• 24 December 2005 - 06:27

Guido Borgmann:

Hallo Ihr Reisenden,Wir wünschen euch frohe Weihnachten und einen guten Rutsch ins neue Jahr,Guido,Iris,Nadine und Linda

• 29 December 2005 - 23:24

Bram Schuijf:

Hoi Family

Van harte gefeliciteerd Vince. Even terug uit de sneeuw hebben wij je spannende avontuur kunnen lezen.Wij kregen de storm berichten hier in holland al door en vroegen ons al af hoe je het daar ervoer.Gaan 31 /12 weer terug naar ons sneeuw hutje. Nog nooit zoveel sneeuw gevallen rond deze tijd dus genieten ten volle.Veel sterkte en behouden vaart gedurende je overtochten een Happy New year.ABN volvo doet het goed zoals je wellicht hebt vernomen.Nederlandse trots!evenals jullie.Bye bye Hetta & Bram

• 30 December 2005 - 11:19

Tukker:

Ahoy pelikaancrew.

Wat een verhaal vanaf de Canarische weilanden.....05 december was anders dit jaar......paar erg blije gezichtjes gemist.....

Wens jullie veel geluk&gezondheid voor 2006........en een behouden vaart!

Groet,

Hedda, Anne en Tukker

• 30 December 2005 - 19:17

Gerald Und Petra:

Schön, wir haben mal wieder Eure Fotos angeschaut. Wir wünschen Euch ein Gutes, Neues Jahr Prosit!

• 01 Januari 2006 - 20:44

Syl+sanne (paardenvriendinnen):

Ik zit op Tenerife en zie dat jullie ook in de buurt zitten, zie van de foto's dat roxy en river veel plezier hebben. Heel veel geluk en gezondheid in 2006 toedeledokie en ik volg jullie. doei

• 05 Januari 2006 - 10:27

Ruud~:

Hé avonturiers,
    Weer een mooi verhaal en mooie foto's van de Canarische eilanden. Zal vanaf de boot weer heel anders overkomen dan dat je met het vliegtuig een tripje maakt. Ik heb in het verleden een week lang naar dat Lobos zitten kwijlen! Zag alleen mooie rechters lopen vanaf Fuerte. Jullie geven me weer prikkels om te reizen. Ik kijk uit naar jullie volgend verslag!
    Ruud Überwasser

• 07 Januari 2006 - 18:07

De Meeders:

Aloha!

Voor jullie een heel mooi en avontuurlijk 2006 gewenst.O, wat een heerlijkheid om jullie verhalen te lezen! zo te zien genieten jullie er goed van. Succes met de oversteek en we lezen graag weer jullie verhalen!
    veel groetjes en veel liefs van Maarten Petra Manouk en Rik!