We zijn er bijna... - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Zeilboot De Pelikaan - WaarBenJij.nu We zijn er bijna... - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Zeilboot De Pelikaan - WaarBenJij.nu

We zijn er bijna...

Door: Iris&Vincent

Blijf op de hoogte en volg Zeilboot

18 Augustus 2008 | Frankrijk, Parijs

Na een pittige oversteek van de Golf van Biskaie liggen wij momenteel voor het eiland Ile de Quessant bij te komen. Zondag zullen wij met een zuidwestelijk windje onze reis richting Nederland voortzetten. Zaterdag 23 augustus om 15.00 uur zullen wij de haven van Scheveningen binnen varen.

Groetjes Pelies

• 18 Augustus 2008 - 10:25

Ruud~:

Dan doen jullie heel rap die laatste week!
    Na de beste zomer sinds heel lang (voor de watersporters in ieder geval) hoop ik dat zomer zich zo voort zet en de Pelies ook hier verder kunnen genieten.
    Tot snel,
    Ruud~

• 18 Augustus 2008 - 11:26

Desiree Korving:

Bijna in het natte nederlandje. Wij wensen jullie nog een goede vaart en als ik even kan kom ik zaterdag naar scheveningen. Dan gaat het gewone leven voor jullie weer beginnen.

hoop dat jullie nog even door gaan met schrijven want het was altijd leuk om jullie berichten te lezen.

groetjes desiree korving

• 18 Augustus 2008 - 12:07

Rene Nederveld:

Hoi fam pelies.Nu het einde er aan komt,komt er ook een einde aan het boek met spannende en mooie verhalen waar ik 3 jaar lang elke week een stukje uit lees.dank jullie wel daar voor.Voor mij was het werkelijk fantastich,laat staan hoe het voor jullie was.Ome Wim en ik zijn er zaterdag zeker.doeiiii

• 18 Augustus 2008 - 13:10

Leonor:

JIPPIIEEEE!!!!!

• 18 Augustus 2008 - 19:40

Dagmar Und Soleil:

Looking forward to see ' Big-Yellow-bird" on the horizon. What an amazing feeling.......

• 19 Augustus 2008 - 10:02

Dafne&Maarten:

Jammer dat deze bijzondere reis bijna voorbij is. Heb zo genoten van alle verhalen en foto's!